Підтвердження інвалідності

Я і Італії 5 років тому що просила і цій країні політичного захисту. До даних пір я не отримала рішення суду стосовно запиту на захист. Після прибуття в країну я звернулась до INPS із запитом підтвердження інвалідності, на той час я мала 2 групу, зараз 3 групу. Але INPS відповів, що я маю право на підтвердження інвалідності тільки якщо отримаю політичний захист. На вашому сайті жінка пише, що почала підтвердження інвалідності в Італії з тимчасовим захистом. Не могли ви відповісти на яких законодавчих підставах вона це зробила. Дякую.

Відповіді

• @Irina80 вітаю) на жаль ми не знаємо, це тільки якщо вона відпишить

@VMoroz можете щось підсказати?

• Спасибо, але ні. Я юрист.

• @Irina80 здрастуйте!

Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви приїхали до Італії 5 років тому, попросили політичного захисту і досі чекаєте на це рішення. А у жінки, про яку Ви згадуєте, геть інша історія, бо вона виїхала з України після 24 лютого через повномасштабну війну. Таких громадян країни Євросоюзу (і не тільки) приймають на умовах тимчасового захисту. Це безпрецедетний статус, котрий створено і покищо надається виключно громадянам України, котрі до 24 лютого жили в Україні і не розпочинали жодних еміграційних процесів.

• Так, повністю погоджуюсь, різний статус.

Управляющий партнер

адвокатского объединения "Suprema Lex",

адвокат Мороз Виктор Павлович

• Irina80
    Irina80
    відредаговано 12. гру 2022, 16:17