Хочу поспілкуватись та познайомтись

Христинка
відредаговано 26. Aug 2025 в Відносини, сім'я та діти

Всім привіт, я новачок в цій спільноті, звати Христина, 25 років, Львівська область,народилась з рідкісним захворюванням Синдром Штурге Вебера, маю третю групу інвалідності)

Ще не дуже розібралась, що тут і як, тому в пошуку хороших співрозмовників, однодумців та можливо знайду кохання:)

Пишіть в повідомлення, не соромтесь, я, ніби, добра та спокійна дівчина😁☺️

Коментарі

• Вітаю у спільноті Христинка 

Приємно познайомитись! Розкажіть трошки про себе? які хоббі? Чим займаєтесь?

• Всім привіт, я новачок в даній спільноті) 

Розкажу трішки про себе: 

Мене звати Христина, 25 років, з Львівської області, маю третю групу інвалідності, з народження маю рідкісне захворювання, поки не працюю, закінчила коледж «Інфокомунікацій» ,де здобула спеціальність « оператор поштового зв’язку». В дитинстві була дуже допитливою дитиною, любила читати, гарно малювала, займалась спортом( хоча, мені це протипоказано і варто уникати надмірних фізичних навантажень) 

Зараз також багато чим цікавлюся, читаю книги, вивчаю історію України( люблю її ще зі школи), малюванням, трошки граю на укулеле, хочу навчитись грати на гітарі) Тут для того щоб знайти хороших співрозмовників, друзів та, можливо, кохання, вже як пощастить) 🙂

• привіт, Христина! Мене звуть Альона, я з Київської області, я волонтер модератор спільноти Enable Me. У нас тут дружньо і весело, а також багато підтримки і корисної інформації

Я маю інвалідність по слуху, я чую і розмовляю, але є певні особливості. На жаль зізнаюсь, це мені трохи заважає в житті, адже люди є різні і не всі ставляться з повагою чи терпінням. Але проте чудово спілкуватися в наш час можна текстом) маю на увазі месенджери чи форум типу нашого)

Мрію побувати на Мальдівах і намалювати власну велику картину, яка буде на виставках. Люблю кіно і відео мистецтво, захоплююсь монтажем.

Також мрію про гарне затишне кохання 🧡