Працевлаштування в Німеччині

Вітаю! Я студентка українського внз, живу в Україні Маю підтвердження рівня німецької В2. Чи можу я отримати дозвіл на працевлаштування в Німеччині, без реєстрації як біженець? І як відбувається ця процедура? Дякую щиро за відповідь!

Відповіді

  • Вітаю у нашій спільноті!

    @Olga_K Підскажіть будь ласка

  • @DariaDinit

    Вітаю! Я можу надати загальну інформацію про процедуру працевлаштування в Німеччині для іноземних студентів.

    Як студентка з підтвердженим рівнем німецької мови B2, у вас є можливість отримати дозвіл на працевлаштування в Німеччині після завершення освітньої програми. Зазвичай, цей дозвіл називається "Aufenthaltserlaubnis zur Arbeitssuche" або "Arbeitsplatzsuche" (дозвіл на пошук роботи).

    Процедура отримання дозволу на працевлаштування залежить від кількох факторів, включаючи ваш статус проживання в Німеччині та особливості міграційного законодавства. Зазвичай, це означає, що вам потрібно звернутися до відділу міграційної служби (Ausländerbehörde) у вашому місці проживання в Німеччині.

    Ось деякі загальні кроки, які можуть бути частиною процедури отримання дозволу на працевлаштування:

    1. Знайдіть інформацію про міграційні правила: Перш ніж розпочати процес, вам слід детально ознайомитися з міграційними правилами та вимогами для отримання дозволу на працевлаштування.
    2. Зверніться до відділу міграційної служби: Завітайте до найближчого відділу міграційної служби або оберіться до них за додатковою інформацією про процедуру отримання дозволу на працевлаштування (нижче надам інформацію як це можна зробити онлайн).
    3. Зберіть необхідні документи: Зазвичай вам знадобиться заповнена анкета, паспорт, фотографії, документи, які підтверджують ваш рівень німецької мови, а також інші документи, які можуть знадобитися залежно від вашої ситуації.