Join the community

Register now

Welkom! Introduceer jezelf hier

Hallo allemaal,

Om elkaar wat beter te leren kennen en te verwelkomen, kun je jezelf hieronder voorstellen. Je kunt bijvoorbeeld delen waar je vandaan komt, waar je van houdt, wat je hier brengt of iets anders wat je graag over jezelf wilt delen met de groep.

Fijn dat je er bent!

Team EnableMe

Comments

• Hallo allemaal,

Mijn naam is Anna. Ik ben hier om jullie te begeleiden en jullie vragen over de (Nederlandse) community of het online platform te beantwoorden.

Wat informatie over mij: Ik studeer in Amsterdam en wandel graag door deze levendige stad. Verder houd ik van lekker eten (lees; 'chocolade') en ben ik een echte hockeyfanaat, waarin ik mij niet laat tegenhouden door het missen van mijn rechterhand. Want zoals ik wel vaker zeg: "Ik heb dan wel een 'handicap', maar ik ben zeker niet beperkt!"

Veel plezier op het platform en als er iets is kun je mij bereiken via een privéberichtje (DM) of per mail [email protected]

Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten en samen de community vorm te geven!

• Hallo allemaal,

Ik ben Danielle van Hooff, 45 jaar oud.

Door een te vroeggeboorte heb ik verschillende lichamelijke beperkingen.

Ik ben maar met 800 gram en 33 centimeter geboren. En na 5 dagen al een zware operatie . Toen woog ik nog maar 710 gram. Niemand had verwacht dat ik zou blijven leven. Maar ik liet de artsen versteld staan en dat doe ik nu nog steeds.

Door mijn doorzettingsvermogen en positiviteit ben ik gekomen waar ik uiteindelijk wilde. Ik heb zelfs ondanks mijn lichamelijke beperkingen al twee keer de HandbikeBattle in Oostenrijk gereden. Dit is een wedstrijd die georganiseerd wordt door revalidatiecentra in heel Nederland. En er mogen ook individuele deelnemers deelnemen.